دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1399 - 14:05
توسط نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان؛

نخستین نشست مجازی هم‌اندیشی بانوان دانشگاهی برگزار شد

نخستین نشست مجازی هم‌اندیشی بانوان دانشگاهی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر : 497440
WhatsApp Image 2020-06-23 at 13.05.10.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان به همت امور خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، نخستین نشست هم‌اندیشی بانوان دانشگاهی با موضوع «تربیت اسلامی و هویت دختران» به صورت برخط برگزار شد.


این برنامه مقارن با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و به مناسبت روز دختر و با حضور قریب به 100 نفر از استادان و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اجرا شد.


سعید عزیزی پژوهشگر روانشناسی اسلامی و حافظ کل قرآن کریم در این برنامه، راهکارهای عملی برای تربیت دختران به مخاطبان به عنوان مادر و محور اصلی تربیت در خانواده ارائه کرد.


سعید عزیزی پژوهشگر روانشناسی اسلامی


این متخصص امور تربیتی تحریک و فشار عصبی در دختران، علل و عوامل ایجاد آن و راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از ایجاد تنش در خانواده را تشریح و سپس روش ایجاد فضای آرامش و نکات عملی تربیتی برای جذب دختران به مناسک و شعائر دینی و جلوگیری از انحرافات دختران را تبیین کرد. 


به‌دلیل استقبال شرکت‌کنندگان از این مباحث اعلام نیاز آنان در جلسه و کاربردی بودن آن، مقرر شد این جلسات به‌صورت سلسله مباحث در هفته‌‌های آینده با ادامه همین موضوع و موضوعات کاربردی دیگر تربیتی پیگیری شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته